به گزارش ایرنا، شهردار همدان در آیین کلنگ زنی این طرح ها که به صورت همزمان آغاز شد، افزود: برای اجرای این طرح ها چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
عباس صوفی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی بهسازی بلوار ارم و جوان، احداث پارک یکصد هکتاری ولایت، شروع ساخت و تکمیل تقاطع غدیر، برداشت، لکه گیری و روکش آسفالت سطح معابر شهر به میزان 300 هزار تن و احداث 25 پارک در نقاط مختلف شهر همدان از مهمترین این طرح هاست.
وی تملک و ساماندهی ورودی های شهر همدان، شروع مطالعه و طراحی پارک 250 هکتاری اکباتان، تجهیز ناوگان موتوری شهردای، آغاز مطالعات امکان سنجی راه برگشت گنجنامه، مطالعات اجرای تقاطع میدان پیشاهنگی، توسعه سایت دفن بهداشتی زباله و ساخت پارکینگ های طبقانی را از دیگر طرح های شاخص اجرایی عنوان کرد.
صوفی خاطرنشان کرد: تملک و بازگشایی معابر، بازسازی محله کبابیان، بهسازی پیاده روهای سطح شهر، ساخت سرویس های بهداشتی مورد نیاز و دیوار کشی و پوشش روخانه های سطح شهر را از طرح های اجرایی آغاز شده شهرداری همدان است.
شهردار همدان با قدردانی از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس و استاندار در اجرایی شدن طرح های برنامه ریزی شده شهرداری، گفت: این تعامل و حمایت ها باعث شتاب گیری در روند اجرایی طرح ها و توسعه شهری می شود.

** قدردانی نمایندگان مجلس از استاندار همدان
امیر خجسته و حمیدرضا حاجی بابایی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از استاندار همدان به خاطر حمایت از طرح های اجرایی در این شهرستان قدردانی کردند.
نمایندگان مردم همدان همچنین از تلاش های نیکبخت در پیگیری اجرای طرح مهم ملی و نیز آماده سازی استان در میزبانی 2 رویداد مهم 2018 تقدیر کردند.
این 2 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تعامل و هم افزایی مدیریت ارشد استان با مجمع نمایندگان را در پیشبرد اهداف، توسعه و رونق اقتصادی و نیز اشتغالزایی بسیار مهم و مثبت ارزیابی کردند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.