سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطق حاشیه شهر، تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی جغرافیای جرم، نحوه سرقت و دستگیری عاملان سرقت را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: عوامل پلیس آگاهی به همراه ماموران تجسس کلانتری ها درصحنه سرقت حاضر شده و اقدام به تجزیه و تحلیل چگونگی وقوع سرقت ها و اعزام گشت های نامحسوس در محدوده جرم کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهارداشت: بررسی ها موید این است که یکی فرد ناشناس در زمان وقوع سرقت، در محل های یاد شده رفت و آمدهای مشکوکی داشته که این امر موجب حساسیت و ظن بیشتر ماموران به او شد.
سردار کامرانی صالح گفت: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند مظنون محل سکونت نخست خود را ترک کرده اما مجدد برای سرقت به آنجا مراجعه و شب هنگام نیز برای تهیه مواد مخدر در آن محله تردد می کند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم پلیسی، هنگامی که متهم با موتورسیکلت مشغول شناسایی منازل برای ارتکاب سرقت بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام مسئول بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی، به 42 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر اعتراف کرد که تمامی محل های سرقت بازسازی، شاکیان شناسایی و 2 خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.