یداله روحانی منش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کارگر به علت ناتوانی در تامین هزینه زندگی، 48 میلیون ریال وجه نقد از باجناق سابق خود قرض گرفته و در قبال آن یک برگه چک به عنوان ضمانت قرار داده بود.
وی اضافه کرد: این کارگر جوان دارای 2 فرزند بوده و همسرش به خاطر وضعیت شغلی و بیکاری وی از او طلاق گرفته است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: این فرد با شکایت باجناق سابق خود، امسال راهی زندان شد و هم اینک با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان تلاش ها برای آزادی این مددجو آغاز شده است.
روحانی منش افزود: همچنین فرد دیگری به علت ناتوانی در تامین مخارج زندگی اقدام به دریافت 25 میلیون ریال از همسایه خود می کند.
وی اضافه کرد: این فرد نیز به علت ناتوانی در بازگرداندن قرض خود، با شکایت همسایه زندانی می شود اما پس از تحمل یک ماه حبس با کمک ستاد دیه آزاد شد.
مدیرعامل ستاد دیه همدان با اشاره به پرونده یک مددجوی قطع نخاعی، گفت: این فرد 10 سال پیش به علت بدهی یک بار به زندان افتاده و با دریافت تسهیلات ستاد دیه، آزاد شده بود.
روحانی افزود: این فرد به موقع و منظم اقساط خود را پرداخت می کرد اما در یکی از روزهای تابستان هنگام تعمیر کولر به علت برق گرفتگی از پشت بام سقوط کرده و قطع نخاع می شود.
وی اضافه کرد: پس از این واقعه، قسط های بانکی این فرد به علت بیماری و ناتوانی در انجام کار به تعویق می افتد و در حال حاضر پرونده این فرد مجدد در ستاد دیه به جریان افتاده است.
به برکت ماه مبارک رمضان روزانه 2 زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد می شوند.
ثمره تلاش ستاد دیه این استان در سال گذشته فراهم کردن زمینه آزادی 276 زندانی جرائم غیرعمد بود.
7526/2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.