وهب مختاران روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: گستره استانداردهای فنی و حرفه ای در آموزش های مهارتی زیاد بوده و تاکنون 6 هزار استاندارد در رشته های مختلف با کد بین المللی تعریف شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به گستره استانداردها، زمینه تعامل و ارتباط با بیشتر کسب و کارها فراهم است و می توان برای هر کسب و کاری دوره آموزشی برگزار کرد.
وی افزود: یکی از مهمترین اولویت های فنی و حرفه ای در سال حمایت از کالای ایرانی تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص برای تولید کالای با کیفیت است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان اظهار داشت: ارتقای دانش و مهارت افراد، تاثیر خود را در کیفیت تولیدات و به دنبال آن رونق اقتصاد و اشتغال نمایان می کند.
مختاران با عنوان اینکه فنی و حرفه ای موتور محرک اشتغال است گفت: توسعه آموزشی یکی از شاخصه های کشورهای توسعه یافته محسوب می شود.
وی ادامه داد: در چند سال گذشته اتفاق های مبارکی در سازمان فنی و حرفه ای رخ داده به گونه ای که مسیر حرکت این سازمان به سمت اشتغال زایی هدایت شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان ادامه داد: این مجموعه سعی در برقراری تعامل با اتحادیه ها، اصناف، صنایع و همه دست اندرکاران و افراد موثر در بازار کار دارد تا دوره های آموزشی بر اساس نیاز این صنوف برگزار کند.
مختاران اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای از توان تولید کنندگان و کارآفرینان نخبه در این مرکز استفاده می کند که در این راستا 22 کارآفرین رشته های مختلف با فنی و حرفه ای همدان همکاری دارند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.