به گزارش ایرنا، رسول منعم روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرود ظفری ووشوکار مستعد استان همدان در وزن 65 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی است.
وی بیان کرد: این ووشوکار یکی از شانس های اصلی در کسب مدال بازی های آسیایی به شمار می رود.
منعم با اشاره به عملکرد درخشان ورزشکاران نابینای همدان در تصاحب سهمیه بازی های پاراآسیایی گفت: حمید اسلامی و وحید علی نجیمی از دونده های پرافتخار نابینایان و کم بینایان استان همدان نیز موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: این 2 دونده نیز از شانس بالایی برای کسب مدال در بازی های پارآسیایی جاکارتا برخوردارند و اکنون در اردوی تیم ملی در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار دارند.
وی یادآور شد: همچنین میلاد سوری و مصطفی نصیری دو گلبالیست ملی پوش همدانی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعزام می شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: محمدکرم کولیوند مربی با سابقه گلبال استان نیز در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا قرار گرفته است.
منعم با اشاره به شناسایی 43 ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی گفت: سال گذشته طرح حمایت از قهرمانان اولویت دستگاه ورزش استان شد و در این راستا با برگزاری نشست های تخصصی با هیات های ورزشی در نهایت 43 ورزشکار مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در 15رشته ورزشی شناسایی‌شدند.
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از ورزشکاران مستعد کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باقی نمانده و بانوان همدانی نیز همانند مردان ورزشکار این استان، در تلاش برای کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها هستند.
بازی های آسیایی جاکارتا - پالمبنگ 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.