به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: فلسفه وقوع انقلاب اسلامی دفاع و حمایت از ملت های مظلوم بوده و لذا ما نمی توانیم از آرمان های خود دست برداشته و کوتاه بیاییم.
وی اضافه کرد: آمریکا امروز در بدترین و ضعیف ترین شرایط قرار گرفته و موقعیت ما نسبت به اوایل انقلاب خیلی مستحکم تر شده لذا آنها هیچ کاری را نمی توانند از پیش ببرند.
حجت الاسلام مغیثی نیا با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: آمریکا با وجود برنامه زمان بندی برای مذاکره با کره شمالی نتوانست به عهد خود وفا کند لذا نباید به این نظام هیچگونه اعتمادی کرد.
وی افزود: رفتارهای آمریکا در بدعهدی های خروج از برجام و همچنین مساله مذاکره با کره شمالی نشان می دهد که نظام سیاسی این کشور به شدت دچار به هم ریختگی و ضعف است و به قرار دادهای بین المللی تن نمی دهد.
امام جمعه نهاوند جهت گیریهای مردم منطقه را برخلاف خواست و اراده آمریکا عنوان کرد و گفت: انتخابات اخیر در عراق و لبنان نشان داد که جهت گیریهای مردم منطقه به سمت نیروهای مقاومت بوده و این مساله بر خلاف خواست آمریکا است.
حجت الاسلام مغیثی نیا گفت: امروز آمریکا ، رژیم صهیونیستی و داعش خطر اصلی برای ما نیستند بلکه آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی می تواند برای ما ایجاد مشکل کند.
وی ادامه داد: اگر همه مردم و گروهها پشت سر رهبری حرکت کنند و در داخل اشتغال، تولید و صرفه جویی را دستور کار خود قرار دهند خداوند ما را همانند دوران دفاع مقدس پیروز کرده و دشمنان ما را نابود می کند.
7525/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.