حسین قراگوزلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فامنین با وجود مدال آوران ارزنده در رشته های مختلف ورزشی، تنها شهرستان استان همدان به لحاظ نداشتن سالن استاندارد است.
وی بیان کرد: هم اکنون محروم ترین شهرستان به شمار می رویم و نداشتن سالن استاندارد مشکلاتی را برای نخبه های ورزش فامنین ایجاد کرده است.
قراگوزلو افزود: در حال حاضر 33 هیات ورزشی در این شهرستان فعال است و در یکسال گذشته نیز یکصد مدال رنگارنگ را کسب کرده ایم اما به لحاظ زیرساخت با کمبودهایی مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: به دلیل نداشتن سالن استاندارد و نبود سکوی تماشاگر نمی توانیم میزبانی رقابت های استانی و ملی را داشته باشیم و در حسرت رویدادهای مهم ورزشی هستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین با اشاره به وضعیت طرح های عمرانی ورزشی در این شهرستان گفت: هم اینک برای تکمیل سالن یکهزار و 500 نفری این شهرستان 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: این سالن تنها 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوارم با جذب اعتبار مورد نیاز، در سال جاری به بهره برداری برسد.
قراگوزلو با اشاره به وضعیت سالن باستانی فامنین نیز گفت: این سالن هفت سال قبل کلنگ زنی شد و تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم امسال بهره برداری شود.
وی وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی امام حسن مجتبی (ع) را نامطلوب دانست و افزود: با وجود استعدادهای فوتبالی در این شهرستان، تنها زمین چمن فامنین خشک شده است.
فامنین در 66 کیلومتری شمال استان همدان واقع شده و دارای بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.