به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری همدان سید سعید شاهرخی در نشست با بخشداران استان همدان افزود: آمریکا در جریان مذاکرات اقدام به بدعهدی کرد و هم اینک عده ای به جای محکوم کردن این عهد شکنی به تخریب دولت و‌ مذاکره کنندگان می پردازند که این مورد قبول نیست.
وی با بیان اینکه دولت به نمایندگی از نظام این مذاکرات را انجام داده و رهبری انقلاب مذاکره کنندگان را تایید کرده است تصریح کرد: با وجود اینکه تمامی جهان برجام را مفید می دانند اما منافع جناحی به برخی در داخل اجازه نمی دهد که واقعیت ها را ببینند.
معاون استاندار همدان بیان کرد: وضعیت کشور زمان آغاز به کار دولت یازدهم از اذهان فراموش نمی شود چراکه در سیاست خارجی، اجماع جهانی علیه ایران شکل گرفته بود و بذر ایران هراسی توسط استکبار و ایادی آن افکنده و رشد کرده بود.
شاهرخی یادآوری کرد: هر چند آن دوران ایران به عنوان کشوری که دنبال بمب هسته ای و بر هم زدن نظم جهانی است، معرفی شده بود اما دولت با تدبیر توانست این فضا را تغییر و حقانیت ایران اسلامی را اثبات کند.
وی اضافه کرد: بخشی از تحریم های ناجوانمردانه شکسته شد و فروش نفت به اوج خود رسید همچنین اجماع جهانی علیه ایران از بین رفت.
وی گفت: در لحظات نخست خروج ترامپ از برجام، مواضع هوشمندانه و عقلانی رئیس جمهور را شاهد بودیم که این مواضع موجب شکست توطئه آمریکا و ایادی آن در خروج از برجام شد.
معاون استاندار همدان تاکید کرد: به طور حتم دولت به خاطر منافع ملی با عقلانیت، منطق، تدبیر و قدرت در برابر زورگویان، همانند گذشته می ایستد.
شاهرخی اضافه کرد: دولت برای همه سناریوها و شرایط احتمالی برنامه دارد و از این موضوع هم به شایستگی و با سربلندی عبور می کند.
وی بیان کرد: استکبار و عوامل آن دنبال مایوس کردن مردم و ایجاد ناامیدی از نظام و دولت هستند و در این راستا می خواهند خدمات بزرگ دولت ها و نظام در 40 سال گذشته را ناچیز قلمداد کنند، در حالیکه خدمات نظام در این سالها قابل توصیف نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: حق اعتراض مردم نسبت به مشکلات جامعه محفوظ است اما مردم به ارزش ها، آرمان ها و عهدی که با امام راحل، انقلاب و رهبری انقلاب بسته اند، وفادار هستند.
شاهرخی تاکید کرد: باید اقدامات و فعالیت ها برای خدمت و رفع مشکلات مردم بیشتر و اقدامات صورت گرفته اطلاع رسانی شود.
وی افزود: طبق مفاد سند اطلاع رسانی استان، مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به ارائه عملکرد، حضور در بین مردم و شنیدن سخنان آنان هستند.
وی از فرمانداران و بخشداران خواست سیاست های دولت را از دستگاه ها مطالبه کنند و در بیان سیاست ها و مواضع دولت لکنت زبان نداشته باشند.
معاون استاندار همدان اظهار داشت: تمامی کسانی که از دولت حکم گرفته اند باید مواضع دولت را در حوزه محل فعالیت خود بیان کنند.
شاهرخی با بیان اینکه در سالگرد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم اظهار داشت: مردم با حضور ارزشمند در پای صندوق های رای، با وجود همه مشکلات و فضاسازی هایی که علیه دولت شد، مجدد به دولت تدبیر و امید، اعتماد و سبک اعتدال را انتخاب کردند.
وی اضافه کرد: همه مسئولان مکلف هستند که تمام همت و توان خود را برای تحقق خواست و نظر مردم که در رای آنها تجلی پیدا کرد، به کار گیرند.
در این نشست بخشداران به طرح برخی از مسائل حوزه کاری خود پرداختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.