سخنگوی هیات کشتی همدان در این باره گفت: این رقابت ها با حضور بیش از 200 کشتی گیر از 9 شهرستان استان همدان برگزار شد.
محمد حسامی افزود: در پایان این رقابت ها و در رده کشتی آزاد، تیم های نهاوند، همدان ب و الف به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: در رده کشتی فرنگی نیز تویسرکان اول شد، همدان الف و نهاوند به ترتیب دوم و سوم شدند.
حسامی خاطرنشان کرد: در رده انفرادی کشتی فرنگی و در وزن 35 کیلوگرم حمیدرضا کیهانی از نهاوند، 38 کیلوگرم سید محمد میرمعینی از تویسرکان، 41 کیلوگرم حسین مدنی از تویسرکان، 44 کیلوگرم محمد قره باغی از همدان ب، 48 کیلوگرم امیرحسین عبدالوند از تویسرکان و 52 کیلوگرم محمد تکلو از تویسرکان عنوان های برتر را کسب کردند.
وی افزود: همچنین در وزن 57 کیلوگرم حسین مولوی از نهاوند، 62 کیلوگرم علی محمدی از اسدآباد، 68 کیلوگرم حسین عسگری از اسدآباد، 75 کیلوگرم محمد فتحعلی از کبودرآهنگ، 85 کیلوگرم امیرمحمد زارعی از همدان الف و 200 کیلوگرم بهرام گمار از همدان الف قهرمان شدند.
وی یادآور شد: در کشتی آزاد و در وزن 35 کیلوگرم محمد حسام حاصلی از همدان ب، 38 کیلوگرم محمد امین احمدوند از نهاوند، 41 کیلوگرم رضا مشهوری از نهاوند، 44 کیلوگرم علیرضا خردستان از همدان ب، 48 کیلوگرم محمد مهدی منوی از تیم همدان الف و 52 کیلوگرم محمدرضا سیاوشی از نهاوند عنوان های قهرمانی را کسب کردند.
وی بیان کرد: در وزن 57 کیلوگرم امیررضا بیات از همدان ب، 62 کیلوگرم حمید دارابی از نهاوند، 68 کیلوگرم محمد مهدی صالح نیا از بهار ، در 75 کیلوگرم احسان گمار از همدان ب، در 89 کیلوگرم سهیل جاودانی از همدان الف و در یکصد کیلوگرم مهدی زنگنه از تویسرکان بر سکوی نخست ایستادند.
نفرات برتر این رقابت ها لوح و مدال قهرمانی دریافت کردند.
برترین های این دوره از مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند.
هنوز زمان و مکان پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور از سوی فدراسیون اعلام نشده است.
استان همدان دارای هشت هزار کشتی گیر در رده های سنی مختلف است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.