به گزارش ایرنا تجمع کنندگان پلاکاردهایی با نوشته های 'با چتر ولایت به پا خیز ای دلاور، نابودی اسرائیل حتمی است ای برادر' و 'رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، آزادی فلسطین مرهون اتحاد است' در دست داشتند.
تجمع کنندگان با سردادن شعارهای' الله اکبر'،' مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را محکوم کردند.
شماری از تجمع کنندگان نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون 'بیت المقدس قبله مسلمین، رها شود از دست غاصبین' انزجار خود از رژیم کودک کش را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع تجمع کنندگان گفت: دشمنان می بینند حزب الله و جبهه مقاومت در فلسطین و سوریه لرزه بر اندام آنها انداخته و راه قدس امن تر از قبل است.
سردار مهدی صدیق اضافه کرد: امت اسلام به پا خواسته و بیدار است و تنها در نیجریه 12 هزار شیعه هستیم و آنها از این تفکر به ترس و خطر افتادند.
وی ادامه داد: مهمترین مساله جهان اسلام امروز منطقه فلسطین است و رژیم صهیونیستی نمی تواند تفکر و اندیشه گسترش منطقه که در سر دارد را عملی کند.
2 روز پیش در اقدامی تحریک آمیز در مراسمی با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جان سالیوان معاون وزیر خارجه، استیون منوچین وزیر خزانه داری و جرارد کوشنر مشاور رئیس جمهوری و چهار سناتور جمهوری خواه آمریکایی، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیام تصویری به این مراسم که در سایه مخالفت جهانی برگزار شد، اعلام کرد که موقعیت کنونی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس حفظ خواهد شد.
همچنین 2 روز پیش همزمان با هفتادمین سالگرد روز نکبت، دهها هزار فلسطینی در تظاهرات 'میلیونی بازگشت' علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس شرکت کردند که با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی 62 نفر از آنها به شهادت رسیدند و 2 هزار و 800 نفر از آنها نیز زخمی شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.