به گزارش ایرنا مراد ناصری شامگاه دوشنبه در ستاد برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه مشکلات زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که باید با وحدت و همدلی و با استفاده از ظرفیت های موجود آنها را برطرف کرد.
وی افزود: همه مسئولان در سطح شهرستان باید فضایی را فراهم کنند تا از این طریق خیر و برکتی عاید مردم شده و گرهی از مشکلات آنان باز شود.
فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه مردم انتظارات به حقی از ما دارند گفت: مردم این شهرستان با مقایسه نهاوند با شهرهای اطراف کمبودهای خود را درک می کنند و لذا انتظار دارند که مسئولان بیشتر تلاش کنند و این جزء وظایف مدیران است.
ناصری در ادامه با تجلیل از فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: این دوران جزء اسناد افتخار آمیز مردم ایران است و دستاوردهایی که از این رهگذر به دست ما آمده همچنان برای انقلاب و کشور دارای برکت است.
وی گفت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس و رهبری های بی نظیر امام خمینی (ره) است و لذا تا می توانیم باید برای زنده نگه داشتن آنها اقدام کنیم.
ناصری برگزاری با شکوه این ایام الله را وظیفه همگانی دانست و گفت: برای بزرگداشت خاطرات و دلاورمردی های دوران دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره امام خمینی (ره) همه اداره ها باید پای کار بیایند و به بهانه نبود امکانات کار را رها نکنند.
وی از برپایی دهها برنامه در سالروز سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: به همین مناسبت امسال برنامه های متنوعی از جمله بر پایی ایستگاههای صلواتی ، غبار روبی مزار شهدا و میثاق با شهیدان ، برگزاری نمایشگاه عکس خرمشهر ، برگزاری مسابقات ورزشی ، به صدا در آوردن زنگ مقاومت در مدارس ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح مدارس و اداره ها ، نمایشگاه عکس خیابانی و برگزاری مراسم سینه زنی در ایام ارتحال امام خمینی(ره) اجرا می شود.
سوم خرداد سالروز عملیات آزاد سازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت المقدس در سال 1362 و 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در سال 1368 است.
7525/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.