آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: تمام کشورهای جهان در برابر بی عقلی ترامپ صف آرایی کردند که این بیانگر سرافرازی مکتب اسلام است.
وی با بیان اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده یادآوری کرد: دشمنان به ویژه آل سعود برای تحت تاثیر قرار دادن انتخاب مجلس لبنان هزینه های بالایی صرف کرد با این وجود حزب الله لبنان برنده انتخابات شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: هدف آل سعود تضعیف حزب الله لبنان بود اما شمار آرای این طیف در انتخابات تا 2 برابر افزایش یافت.
آیت الله طه محمدی گفت: کشور سوریه و فرزندان انقلابی ایران به عنوان مشاوران نظامی این کشور، در چهار سال گذشته چند نوبت مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و پاسخی به آنها ندادند.
وی افزود: اواخر این هفته با پرتاب چندین موشک به سمت صهیونیزم، پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داده و این اقدام موجب به کما رفتن این رژیم منحوس شده است.
وی ادامه داد: آنها می دانستند که ایرانی ها انتقام خون شهدای مدافع حرم را می گیرند اما وقت و زمان آن را مشخص نکرده اند.
وی با عنوان اینکه به گفته رهبر انقلاب اسلامی 'بزن دررو' وجود ندارد گفت: امت حزب الله با هدف قرار دادن مکان آموزش نظامی و مداوای گروهک داعش در اسرائیل، پاسخ کوبنده ای به شیطنت های این رژیم دادند تا جایی که ترامپ هم اینک عزا گرفته است.
امام جمعه همدان تاکید کرد: پس از حمله به مواضع رژیم اشغالگر قدس، عوامل این رژیم جعلی دیگر جرات نمی کند شرارت های خود را در سوریه انجام دهند.

** ماه رمضان فرصتی برای خودسازی است
آیت الله محمدی اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مومنان برای حضور در مهمانی خداوند آماده می شوند چون این ماه اقیانوسی از خیر و برکت برای انسان است.
وی افزود: ماه رجب و شعبان ماه خانه تکانی، پاکسازی روح و جسم از گناه و خودسازی است بنابراین برای وارد شدن به ماه رمضان باید از همه گناه ها و حرام های دینی توبه کرد.
امام جمعه همدان بیان کرد: برخی ها از مردم به زکات، خمس، سهم سادات، سهم امام و مظالم پایبند نیستند در حالیکه سرپرستان خانواده برای افطار و سحری اولاد باید غذای طیب و طاهر تهیه کنند.
آیت الله طه محمدی افزود: مومنان ماه رمضان را ارزان از دست ندهند بلکه از لحظه لحظه های پر بار و پرنور این ماه مبارک به نحو مطلوب استفاده کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روزه عوام تنها تحمل گرسنگی است اما خواص علاوه بر شکم، جسم، گوش، چشم و تمامی اعضای بدن شان روزه است.
آیت الله طه محمدی با بیان اینکه مومنان برای آبادانی مساجد اقدام کنند اضافه کرد: نگاه کردن به تلویزیون وقت کشی است و باید به جای آن با حضور در آیین های مذهبی، قرائت قرآن و خواندن نماز برای خودسازی اقدام کرد.
وی گفت: یکی از مزیت های ماه مبارک رمضان کاهش درگیری، نزاع، کشمکش ها در این ماه است چون ماه رمضان بهارعبادت انسان است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در سخنرانی پیش از خطبه به بیان مطالبی درباره ارزش و جایگاه معلم پرداخت همچنین بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان را قرائت کرد.
به گزارش ایرنا، توافق هسته ‌ای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) بیست و سوم تیرماه سال 1394 (چهاردهم ژوئیه 2015) در وین بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 شامل انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه، چین و آلمان امضا شد.
با اجرای برجام از دی ماه 1394، مقام های ایرانی بارها به کار شکنی های طرف مقابل به ویژه آمریکا برای اموری مانند ارتباط های مالی و تجاری اعتراض کرده اند.
'دونالد ترامپ' که از بهمن سال 1395 به عنوان رئیس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده است، شامگاه هجدهم اردیبهشت ماه خروج از این توافق بین المللی را اعلام کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.