به گزارش ایرنا، رامین طباطبایی روز یکشنبه در جمع اعضای هیات بسکتبال همدان اظهار کرد: اجرای این طرح مورد تاکید ما برای توسعه در سطح شهرهای کشور است و انتظار داریم مسئولان در ترویج آن کمک کنند.
وی بیان کرد: این طرح در رشد و اعتلای ورزش بسکتبال و نیز همگانی شدن این ورزش کمک شایانی می کند.
طباطبایی خاطرنشان کرد: طرح بسکتبال سه نفره در 2 بخش آقایان و بانوان در سطح کشور در حال انجام است و فدراسیون بر توانمندی همدان در اجرای مطلوب این طرح حساب ویژه ای باز کرده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال کشور افزود: همدان ظرفیت مهمی برای توسعه زیرساخت‌های بسکتبال سه نفره دارد و می تواند یکی از استان های پیشتاز در این طرح باشد.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون توجه ویژه ای به اجرای موفق این طرح دارد، گفت: بسکتبال سه نفره هم اکنون در سطح جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و فدراسیون نیز این طرح را جزو اولویت برنامه های خود آورده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین با اشاره به اینکه رویکرد فدراسیون جهانی به این رشته درآمدزایی و تجارت است، افزود: برای اینکه بسکتبال در کشور بیشتر شناخته شود و حامیان مالی به سمت این رشته ورزشی سوق پیدا کنند، صدا و سیما باید به پخش مسابقات بسکتبال توجه بیشتری داشته باشد.
طباطبایی با تاکید بر لزوم تیمداری همدان در لیگ برتر بسکتبال کشور، خاطرنشان کرد: همدان دارای جوانان مستعد پرشماری است و انتظار داریم با جذب حامی مالی به لیگ های معتبر کشور برسد.
رئیس فدراسیون بسکتبال برای حضور در مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال همدان امروز یکشنبه به این شهر سفر کرده بود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.