به گزارش ایرنا عباس قهرمانی روز یکشنبه در کمیته نظارت بر اماکن و فضاهای ورزشی همدان اظهار کرد: نداشتن بیمه ورزشی تخلف محسوب می شود و براین اساس با باشگاه های خاطی برخورد قانونی می شود.
وی اضافه کرد: ورزشکاران بدون همراه داشتن بیمه ورزشی در مکان ها و باشگاه ها حق فعالیت ندارند چرا که بیمه ورزشی ضامن سلامت ورزشکار است.
قهرمانی بیان کرد: باشگاه ها نباید نسبت به اخذ بیمه ورزشی کوتاهی کنند چرا که در صورت بروز هرگونه حادثه باشگاه خاطی نیز مسئول است.
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: بازدیدهای مستمر از باشگاه های ورزشی نیز در طول سال توسط بازرسان دستگاه ورزش همدان انجام می شود.
وی افزود: در این بازدیدها بر مسائلی همچون بیمه ورزشکاران، فروش داروها و مکمل های غیرقانونی، شهریه های دریافتی بازرسی و نظارت صورت خواهد گرفت.
قهرمانی گفت: همچنین با همکاری هیات های ورزشی همگانی و پزشکی ورزشی ماهیانه بر نحوه فعالیت باشگاه ها نظارت و بازرسی انجام می شود.
وی یادآور شد: در صورت مشاهده موارد خلاف مقررات کمیسیون ماده 5 باشگاهها، نسبت به برخورد با باشگاه های خاطی اقدام خواهد شد.
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان خاطرنشان کرد: براین اساس سال گذشته نسبت به پلمب 21 باشگاه خاطی اقدام شد.
وی افزود: کمیته نظارت بر اماکن و فضاهای ورزشی استان همدان در طول سال به صورت محسوس بر اماکن و فضاهای ورزشی خصوصی و دولتی نظارت خواهد داشت.
هم اکنون بیش از 400 باشگاه ورزشی در سطح همدان فعالیت دارند.
در حال حاضر بیش از 70 هزار ورزشکار با برخورداری از بیمه ورزشی در سطح همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.