به گزارش روز سه شنبه ایرنا، وزارت اطلاعات مجموعه ای برآمده از انقلاب اسلامی است و نهادی است که امام راحل (ره) فعالان در این وزارتخانه را افرادی متدین، متعهد و روحانی دانستند؛ همچنین رهبر انقلاب اسلامی از این عزیزان به عنوان زحمتکش ترین و دلسوزترین ماموران و مسئولان دستگاه اداری نظام یاد کردند و تعبیر سربازان بی نام و نشان و ناشناخته درباره این افراد را تعبیر درستی دانستند.
تشکیلات اطلاعاتی به عنوان چشمی بینا و گوشی شنوا برای تقابل با دسیسه های دشمنان با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب شکل گرفت.
هر چند فعالیت و خدمات فعالان در وزارت اطلاعات در قالب آمار و ارقام ارائه نمی شود اما به صراحت می توان عنوان کرد که این نیرو نقش مهمی در استقرار، حفظ و تداوم ارزش های انقلاب اسلامی داشته است.
مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه همانند نام شان در پس گمنامی، مستور مانده است؛ چراکه سربازان گمنام به رسم امانتداری نمی توانند همانند سایر ارگان ها و سازمان ها فعالیت های پیچیده و نرم خود را عرضه کنند.
خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم در پس گمنامی و تنها برای رضای خدا یکی از شایسته ترین اعمال در متون دینی اسلام برشمرده می شود و وجود این ویژگی در سیستم اطلاعاتی ایران موید این است که فعالان در وزارت اطلاعات از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند.
با این وجود تیم های اطلاعاتی ایران در مقابله با دسیسه های سرویس های جاسوسی جهان با آنها پنجه به پنجه شده به گونه ای که هم اینک وزارت اطلاعات ایران در زمره هوشمندان سرویس های اطلاعاتی ثبت شده در جهان است.
فعالان در وزارت اطلاعات با گامی استوار، ضمیری بیدار، سرشتی پاک فعالیت های خود را در پیچیده ترین و سخت ترین شرایط پیش می بردند.
نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش پس از چهار دهه تلاش گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است.
تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دست یابی به اهدافشان شده است.
نیمه شعبان میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.
7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.