محمد حسن باقری شکیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی و مدل های پیش یابی آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات بارش باران، احتمال رعد و برق و تگرگ همراه است.
وی ادامه داد: بارش ها تا روز سه شنبه در این استان ادامه دارد و و با کاهش ابر و باران از بعدازظهر این روز سامانه بارشی خارج می شود.
باقری شکیب با بیان اینکه دما از روز سه شنبه 2 تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 20 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
وی گفت: گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین و نهاوند با 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
به گفته وی بارش های ثبت شده در 24 ساعت گذشته در همدان یک ، قهاوند 9 میلی متر ، اسدآباد و ملایر 2 میلی متر، فامنین هشت، تویسرکان و بهار سه، گل تپه و نهاوند پنج میلی متر و رزن چهار میلی متر گزارش شده است.
باقری شکیب اظهار کرد: بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته مربوط به ملایر با 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شد و در همدان تا 36 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.