به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: سمت و سوی نگاه مسئولان و تصمیم گیری های آنان باید به سوی جوانان و استفاده از ظرفیت و توان بالای آنان باشد.
وی با تاکید بر اینکه جوانان تحصیلکرده ما دارای توانمندی بالایی هستند افزود: کارآمدی نسل جوان مومن، مکتبی و تربیت شده در صفوف دشمن شکن نماز جمعه می تواند راه های نرفته را با قدرت، علم و دانایی طی کند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: لازمه حمایت از کالای داخلی حمایت از جوانان است و از این طریق کشور از نظر اقتصادی خودکفا شود.
حجت الاسلام برقراری با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: نسل پویای جوان امروز باقدرت و محکم در مقابل تمامی سختی ها ایستاده است.
وی با تاکید بر اینکه جوانان کشور ما نباید مشکل بیکاری و اشتغال داشته باشند افزود: به رغم تمامی تبلیغات سوء دشمنان و تلاش آنها برای ناامید و مایوس کردن جوانان از نظام و انقلاب، آنها محکم ایستاده اند و در تمامی زمینه ها باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.
خطیب جمعه ملایر همچنین با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و ادامه داد: آنها خدمات بسیاری به کشور و نظام بویژه در زمینه نفوذ ارایه کرده اند.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: انتظار ما از وزارت اطلاعات این است که با توانمندی بالای خود نسبت به فضای مجازی ورود قوی داشته باشند و در زمینه مساله نفوذ تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود اقدام رژیم صهیونیستی و عربستان در به خاک و خون کشیدن مردم یمن در یک آئین عروسی را اقدامی غیر انسانی دانست و بیان کرد: رژیم صهیونیستی و اربابانشان بدانند که با این اقدامات غیرانسانی عمر خود را بیشتر به سمت نابودی می برند و در کمتر از 25 سال به درک واصل می شوند.
حجت الاسلام برقراری همچنین بر لزوم زمینه سازی برای حکومت حضرت ولی عصر(عج) تاکید کرد و پیشرفت و تعالی علمی و دانش در جامعه اسلامی، تکامل عقلی و فکری، مبارزه با بدعت ها و انحرافات در دین و اجرای تعالیم و آموزه های اسلام حقیقی را از محورهای مهم حکومت مهدوی(عج) برشمرد.
نماز جمعه همدان در 24 نقطه استان اقامه می شود.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.