مریم روان بخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلس سرمایه گذاری می تواند علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، مردم‌شناسی همدان به شناساندن بیشتر ظرفیت‌های گردشگری همدان کمک کند.
وی با بیان اینکه شورا رویکرد حمایتی در امر سرمایه گذاری دارد اضافه کرد: البته این حمایت ها باید توجیه پذیر بوده و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.
وی اضافه کرد: بسترهای سرمایه گذاری در تمامی عرصه ها در سطح شهر همدان مهیا است.رویکرد شورای شهر همدان نیز مبتنی بر جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های بالقوه اقتصادی است و اولویت شورا در این حوزه نیز رونق صنعت گردشگری بوده و تمام ظرفیت های لازم نیز مهیا شده است.
روان بخش با اشاره به اینکه هر هفته نشستی با سرمایه گذاران در حوزه های مختلف برگزار می شود گفت: حمایت از سرمایه گذاران نباید در حد شعار باقی بماند و در صورت توجیه اقتصادی باید نسبت به تسریع در روند اخذ مجوزهای لازم همکاری مناسب صورت گیرد.
وی افزود: از آنجا که اولویت توسعه اقتصادی استان رونق گردشگری است توجه به حوزه گردشگری در امر سرمایه گذاری را اصل مهم در توسعه شهرهمدان می دانیم.
وی خاطرنشان کرد: همدان با داشتن ظرفیت های گردشگری مطلوب می تواند قطب این صنعت در غرب کشور باشد و این امر منوط به حمایت از بخش سرمایه گذاری در این حوزه است.
شورای اسلامی شهر همدان جذب سرمایه گذاری و ایجاد طرح های اقتصادی در راستای اشتغالزایی را سرلوحه امور اداری خود قرار داده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.