به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در این آیین طرح های بهره برداری شده را 10 خانه بهداشت روستایی و سه خانه پزشک اعلام کرد.
دکتر مومنعلی دارابی افزود: برای اجرایی شدن این طرح ها بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح تحول سلامت هزینه شده است.
مدیر شبکه بهداشت نهاوند افزود: برای اجرای طرح نظام سلامت در روستاهای این شهرستان، احداث 34 طرح در دست اقدام قرار گرفت و عملیات اجرایی آنها در اواخر سال 95 آغاز و اغلب آنها در هفته دولت و دهه فجر سال 96 بهره برداری شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بهداشت و سلامت شهرستان از ابتدای اجرای نظام سلامت گفت: از ابتدای آغاز این طرح بیش از 30 هزار مترمربع به فضاهای بهداشتی و درمانی نهاوند اضافه شده است و تعداد تخت های بیمارستانی از استاندارد کشوری پیشی گرفت.
دارابی با اشاره به برنامه های هفته سلامت گفت: در هفته سلامت علاوه بر بهره برداری از 13 طرح بهداشتی، چهار طرح درمانی دیگر نیز در این زمینه افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان نهاوند دارای 79خانه بهداشت روستایی با 141 بهورز فعال است و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت محیط، خانواده، پیشگیری و مامایی به مراجعان ارائه می کند.
7525/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.