سعید ترابیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از راهکارهای مهم و مناسب در توسعه استان همدان به شمار می رود و رونق این صنعت در اشتغالزایی و اقتصاد پویا است.
وی با قدردانی از شورا و شهرداری همدان در حمایت از حوزه گردشگری و رفع دغدغه ها موجود گفت: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری همدان در دوره مدیریت شهردار جدید جمع آوری دستفروشان گنج نامه و ساماندهی این منطقه گردشگری است.
وی افزود: این اقدام موجب رضایتمندی شهروندان و گردشگران نیز شده است و از سوی دیگر می توانیم نسبت به ارائه خدمات بهتر در این منطقه برنامه ریزی کنیم.
ترابیان بیان کرد: در ماه های اخیر نیز اجرای مصوبات و اراده جدی مسئولان منجر به تحول بسیار خوب در حوزه گردشگری شده است و نمونه بارز آن رشد قابل توجه گردشگر در نوروز امسال بود.
این سرمایه گذار حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: همدان با توجه به ویژگی های خاص تاریخی و طبیعی می تواند در راس گردشگری کشور مطرح باشد و به طور قطع همین حمایت جدی مسئولان می تواند در آینده ای نزدیک شرایط را بیش از قبل بهبود بخشد.
ترابیان گفت: شهرداری یکی از بازوان پرتوان در رونق گردشگری است و طرح هایی که در سال های گذشته راکد مانده بود، با درایت و اراده شهردار فعلی به ثمر نشست.
وی اجرای طرح پیاده راه سازی مرکز شهر همدان را اقدام ماندگار و مهم در حوزه شهرداری دانست و گفت: در این بخش نیز یک سرمایه گذاری مهم در حوزه گردشگری صورت گرفت.
رئیس هیات مدیره مجتمع تفریحی، توریستی و ورزشی گنج نامه همدان با تاکید بر اینکه باید از رویداد بین المللی 'همدان 2018' بهترین استفاده را کرد، گفت: این رویداد مقدمه بسیار خوبی برای ایجاد تحول عظیم در حوزه گردشگری است.
ترابیان افزود: تاکنون 650 میلیارد ریال در ایجاد مجتمع تفریحی، توریستی، ورزشی گنج نامه هزینه شده است که با حمایت و دلگرمی ایجاد شده از سوی مسئولان می توان به توسعه این بخش و جذب سرمایه گذار جدید در حوزه گردشگری نیز اقدام کرد.
به گزارش ایرنا، همدان در سال میلادی جاری میزبانی 2 رویداد بزرگ بین المللی یعنی میزبانی 500 عضو از بیش از 150 کشور وابسته به سازمان جهانی گردشگری و میزبانی وزاری خارجی 34 کشور آسیایی در قالب پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی را بر عهده دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.