حمدالله چاروسایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همدان در مدال آوری رشته های بین المللی در 2 سال گذشته نسبت به سال های قبل از آن جهش بسیار خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه سال گذشته بهترین دوره در افزایش و تنوع در کسب مدال های رنگارنگ فراملی برای استان بود اضافه کرد: با توجه به حضور چشمگیر قهرمانان همدانی در میادین بین المللی و کسب نتایج درخشان قرار است از آنها با حضور مسئولان ارشد اجرایی تجلیل شود.
وی بیان کرد: همچنین در این آیین از 42 داور و مربی حاضر در میادین بین المللی نیز تجلیل خواهد شد.
چاروسایی افزود: این مراسم انگیزه بسیار خوبی برای قهرمانان ورزشی در راستای حضور بهتر در رقابت ها و تورنمنت های بین المللی خواهد بود.
سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: حمایت از قهرمانان ورزشی را وظیفه خود می دانیم و هم اکنون نیز بهترین زیرساخت ها برای رشد و پیشرفت آنها فراهم است.
وی افزود: حمایت های همه جانبه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان از جامعه ورزش نیز مایه دلگرمی قهرمانان بوده و همین میزان توجه باعث شده تا در راستای حضور موفق در میادین بین المللی تلاش دوچندان داشته باشند.
وی یادآور شد: رویکرد ورزش این استان رسیدن به مدال های مهم بین المللی است و در رده های سنی مختلف در سال های اخیر توانسته ایم مدال های رنگارنگ جهانی و آسیایی را کسب کنیم.
هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در 50 رشته ورزشی فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.