حاتم نیکخو روز سه شنبه در نشست با ذیحسابان دستگاه های اجرایی همدان بر تعامل و همکاری مشترک دیوان محاسبات و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
وی افزود: دیوان محاسبات خود را جدا از سیستم و دستگاه ها نمی داند بلکه تفکر و اندیشه فعالان در این اداره کل خدمت به دیگر دستگاه هاست.
وی اضافه کرد: هدف دیوان محاسبات بر تعامل و یاری یکدیگر است و امید می رود با در پیش گرفتن این شیوه بتوان ظرفیت های استان را به خوبی معرفی کرد.
مدیرکل دیوان محاسبات همدان گفت: باید با بررسی نقاط ضعف و قوت در سال گذشته، بتوان در سال 97 مشکلات و موانع پیش رو را با تعامل و همفکری رفع کرد.
نیکخو اضافه کرد: دیوان‌ محاسبات دنبال یاری دادن و دست گیری از دستگاه ها است تا بتوان به رسالتی که برای دستگاه ها تعریف شده است، دست یافت.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان نیز در این نشست، بیان کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی فاکتور هرگونه کالایی که شائبه خارجی داشته باشد را نمی پذیریم.
سید ناصر محمودی افزود: ذیحسابان دستگاه های اجرایی نیز ملزم شدند که هیچ گونه اسنادی را که شائبه خرید خارجی دارد را نپذیرند.
وی ادامه داد: نامگذاری سال 97 بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی، وظیفه نظارتی این مجموعه را بیشتر می کند و باید بیش از گذشته در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی قدم برداشت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.