به گزارش ایرنا، رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر روز پنجشنبه در این آئین اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان'دوربین بیشعور است' و موضوع آزاد در سه بخش طبیعت، پورتره و اجتماعی دایر شده است.
امید وفایی افزود: 50 قطعه عکس توسط عکاسان ملایری که تجربه عکاسی داشته و یا برای نخستین عکس های زیبایی را خلق کرده اند، در این نمایشگاه ارایه شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت به مدت هشت روز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر آماده بازدید علاقه مندان است.
وفایی با بیان اینکه کانون عکاسان ملایر از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد، بیان کرد: انجمن سینمای جوانان و کانون عکاسان مکمل یکدیگر هستند و پس از گذشت یک سال موفقیت ها و تجربه های خوبی را کسب کرده است.
وی با اشاره به وجود عکاسان جوان خوش ذوق و خوش سلیقه در ملایر گفت: کانون عکاسان ملایر از نظر استانداردهای عکاسی تغییر قابل توجهی در فضای عکاسی این شهرستان ایجاد کرده است.
رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر برگزاری کارگاه های نقد و بررسی عکس، نمایشگاه و ورک شاپ های متعدد عکاسی در طول هفته و سال را از جمله برنامه های این کانون برشمرد و افزود: در حال حاضر کانون عکاسان ملایر 240 عضو دارد.
وفایی کانون عکاسان ملایر را بزرگترین گروه مجازی و کاربردی در زمینه عکاسی در استان همدان دانست و اظهار کرد: در صدد هستیم سطح دانش عکاسی را در شهرستان ارتقا دهیم.
وی با بیان اینکه کانون عکاسان، فرآیندی دیرپا، تجربه گرا و بدیع است، گفت: کانون عکاسان ملایر یک گروه آماتور است که سعی دارد با مطالعه، دانش و تقویت نگاه خود فضا و بستری را در شهرستان مهیا کند که به فضای عکس ها و نگاه بصری توجه ویژه ای شود.
این نخستین نمایشگاه عکس است که طی سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر برگزار می شود.
سال گذشته بیش از 20 نمایشگاه در زمینه های مختلف در این شهرستان دایر شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.