به گزارش ایرنا، رئیس بیمارستان بوعلی همدان در این آیین گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال 95 آغاز و برای اجرای این طرح 105 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی یادآوری کرد: 70 میلیارد ریال از این مبلغ برای خرید تجهیزات و مابقی برای تکمیل ساختمان هزینه شد.
وی اضافه کرد: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع اجرایی شده و دارای بخش های مستقل سی.سی.یو به ظرفیت 6 تخت و آی.سی.یو جراحی قلب است.
رئیس بیمارستان بوعلی همدان اظهار کرد: با اجرای این طرح 20 پزشک در سطح تخصصی و فوق تخصصی، 60 پرستار و کادر درمانی و 20 نیروی خدماتی و پشتیبانی به کارکنان این بیمارستان افزوده شد.
یاوری کیا اضافه کرد: این بخش می تواند روزانه به 30 بیمار آنژیوگرافی سرویس ارائه دهد و روزانه می توان چهار عمل قلب باز انجام داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز در این آیین یادآوری کرد: زمانی امام راحل قصد عمل قلب داشتند، عنوان کردند که امیدوارم این دستگاه و خدماتی که برای معالجه رهبری پیش بینی شده است در آینده برای ضعیف ترین اقشار جامعه نیز مهیا شود.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: طبق گزارش مسئولان، هم اینک تمامی تجهیزات درمانی که در اختیار مسئولان رده بالای جامعه است برای پایین ترین قشر جامعه نیز به کار گرفته می شود.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: هزاران بیمارستان در جهان برای درمان بیماران ساخته شده است ولی تاکنون مرکزی برای درمان بیماری روح انسان در نظر گرفته نشده است.
آیت الله طه محمدی اضافه کرد: بدترین افت های جامعه فقر و بیکاری سپس دست و پنجه نرم کردن با بیماری است اما بدتر از مرض جسم، مرض روح و اخلاق است.
وی با بیان اینکه بیماری روحی فاجعه بار است، گفت: گروهک های تروریستی نظیر داعش دچار مرض روحی می شوند سپس دشمنان از آنها برای عملیات تروریستی بهره می گیرند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.