به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی با بیان اینکه ایمن سازی راه‌ها و محورهای ارتباطی مهمترین برنامه این اداره است اظهار کرد: ایمن سازی نقاط پرتگاهی شامل گردنه ها، پل ها و غیره با خا‌کریز در تمامی محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان است.
وی افزود: در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی و رفع نقاط حادثه‌خیز همدان، خاکریز محور همدان - ملایر، همدان - تهران و محور روستایی چشین توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
رئیس راهداری شهرستان همدان ادامه داد: همچنین در این مدت، شانه‌سازی و رفع افتادگی شانه به حجم 24 هزار متر مکعب در محورهای این شهرستان انجام شد.
ابراهیم خانی گفت: در سال 96 همچنین 28 هزار مترمکعب ترانشه برداری و تعریض نقاط مستعد گرفتگی و راه بندان در زمان بارش در راه های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرایی شد.
وی گفت: لکه گیری راه های حوزه استحفاظی، درزگیری راه های شریانی، شستشوی گاردریل ها، تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی، نیوجرسی در محورهای اصلی و فرعی، پاکسازی شانه، پارکینگ و حریم راه از زباله و نخاله، ترانشه برداری و رفع نقاط حادثه خیز برای رفع گره های ترافیکی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، تجهیز و آمادگی راهدارخانه ها، تجهیز ماشین آلات، تکمیل و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، خط کشی جاده های ارتباطی و رفع نقاط پرتگاهی و ریزش برداری در برخی محورها از جمله اقدامات در ایام نوروز بود.
استان همدان پنج هزار و 111 کیلومتر انواع راه دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.