سرهنگ رضا زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: در اجرای دستور بازپرس دادسترای عمومی همدان مبنی بر یک فقره پرونده پیرامون ضرب و جرح عمدی به قصد قتل مرد 35 ساله و متواری شدن ضارب، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کارگاهان دایره جنائی پلیس آگاهی به منظور تکمیل تحقیقات در بیمارستانی که مرد مصدوم بستری شده بود حضور یافتند.
وی ادامه داد: طبق مشاهدات عینی پلیس، مرد 35 ساله از ناحیه سر و صورت دچار جراحت شدید به علت ضربات متعدد جسم سخت شده و به خاطر پائین بودن سطح هوشیاری قادر به پاسخگویی به پلیس نبود.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با توجه به ادعای خانواده، جسد نیمه جان این مرد ابتدا توسط همسرش در منزل مسکونی روئیت شده است.
سرهنگ زارعی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در محل حادثه حضور یافته و پس از بررسی صحنه، آثاری از درگیری، به هم ریختگی و سرقت مشاهده نمی کنند.
وی بیان کرد: مرد مصدوم نیز پس از به هوش آمدن درباره علت و نحوه درگیری و چگونگی بروز جراحت اظهار بی اطلاعی می کند.
وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می دهد که سازگاری بین این زوج وجود نداشته و آنها پیوسته با یکدیگر تنش داشتند.
رئیس پلیس آگاهی همدان اضافه کرد: با توجه به مستندات موجود و تحقیات فنی صورت گرفته مشخص می شود، ضرب و جرح توسط زن جوان انجام شده است.
سرهنگ زارعی افزود: زن جوان به علت سوء ظن، بدرفتاری و بداخلاقی شوهر، نقشه قتل وی هنگام خواب را طراحی می کند که این اقدام وی نافرجام می ماند.
وی اظهار کرد: پرونده این قتل نافرجام برای تعیین تکلیف تحویل دادسرا شد و متهمه با قرار وثیقه روانه زندان شده است.
به گزارش ایرنا، دهه نخست فروردین امسال نزاع دسته جمعی 2 طایفه در روستای 'هلور' از توابع شهرستان اسدآباد منجر به مرگ مرد 45 ساله شد که سه تن از مسببان اصلی این درگیری بازداشت شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.