سهراب کلوندی در گفت و گو با ایرنا افزود: مسافران اولین پرواز تهران - همدان با پرواز هواپیمای ایران ایر، با استقبال فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران استان وارد همدان شدند.
وی اضافه کرد: پرواز تهران - همدان - تهران با پیگیری های استاندار و نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از امروز برقرار شده و با برنامه ریزی انجام شده به صورت روزانه انجام می شود.
وی با بیان اینکه این پرواز به جز روزهای چهارشنبه و جمعه در مابقی روزهای هفته به صورت رفت و برگشت انجام می شود، افزود: استاندار همدان با جدیت دنبال برقراری این پرواز بود تا جایی که بر زمان و ساعت نشست و برخواست هواپیما نیز نظارت داشت.
مدیرفرودگاه همدان گفت: به طور حتم برقراری این پرواز علاوه بر آسان سازی در آمد و شد مسافران، استفاده بهینه از وقت و فرصت، موجب کاهش آمار سوانح جاده ای می شود.
کلوندی بیان کرد: یکی از بسترهای مهم برای توسعه گردشگری وجود حمل و نقل هوایی است بنابراین از این ظرفیت می توان برای شناساندن این استان به ویژه در رویداد 2018 بهره گرفت.
به گزارش ایرنا در حال حاضر پروازهای همدان - مشهد و همدان - کیش در روزهای شنبه و سه شنبه با هواپیمای ام.دی و فوکر 100 از فرودگاه همدان انجام می شود.
سال گذشته 42 هزار و 264 مسافر و 476 هزار و 592 کیلوگرم کالا در 292 پرواز از طریق فرودگاه این استان جابجا شدند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.