سرهنگ سعید اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 60 درصد از تخلفات سرعت ثبت شده مربوط به سرعت متوسط خودروها است توضیح داد: برخی بر این باور بودند که هنگام رسیدن به دوربین با کم کردن سرعت برای آنها جریمه ای ثبت نمی‌شود در حالیکه این دوربین ها سرعت متوسط خودروها را نیز ثبت می کنند.
وی بیان کرد: تصویر خودرو هنگام عبور از زیر دوربین ها ثبت شده و با بهره گیری از یک نرم افزار و در نظر گرفتن فاصله زمانی 2 دوربین سرعت خودرو ارزیابی می شود.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: چنانچه سرعت خودرو بیش از حد تعیین شده باشد برای راننده جریمه صادر شده و به صورت پیامکی به وی اطلاع رسانی می شود.
سرهنگ اسماعیلی تاکید کرد: دوربین هایی که در خروجی استان قرار دارند نیز با استان های مجاور مرتبط هستند و در صورت بالا بودن سرعت وسیله نقلیه در بین 2 دوربین، برای آنها تخلف سرعت ثبت می شود.
وی خطاب به رانندگان متخلف تاکید کرد: چنانچه راننده ای در بین 6 دوربین اقدام به تخلف سرعت غیرمجاز کند برای هر نوبت جریمه جداگانه صادر می شود.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: رانندگان باید بدانند که تمامی جاده های اصلی این استان مجهز به دوربین ثبت تخلف سرعت هستند.
سرهنگ اسماعیلی اظهار کرد: 10 میلیون و 376 هزار دستگاه خودرو در 20 روز گذشته از جاده های این استان تردد کردند که نسبت به نوروز سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.
19 تن در سوانح جاده ای استان همدان از 24 اسفند تا پایان 15 فروردین امسال فوت و 156 تن مجروح شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.