امین روستایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: 2 میلیون 31 هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده در این استان مصرف شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به سیاست شرکت پخش فرآورده های نفتی مبنی بر ترویج مصرف سوخت پاک، افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده موجب صرفه جویی 2 میلیون و 230 هزار لیتری مصرف فرآورده بنزین در منطقه همدان شد.
وی درباره سرکشی از جایگاه های عرضه سوخت همدان در قالب طرح گلگشت نوروزی نیز توضیح داد: این طرح با هدف کنترل، نظارت دقیق و ارتقای کمی و کیفی خدمات‌دهی مجاری عرضه به مصرف‌کنندگان از 26 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان افزود: اجرای طرح گلگشت نوروزی در منطقه همدان با توجه به گردشگرپذیر بودن این استان به ویژه در تعطیلات نوروزی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
روستایی افزود: آماده‌سازی تمامی مجاری عرضه به ویژه در مسیرهای اصلی و پرتردد و بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود به منظور ارائه خدمات مطلوب در دستور کار تیم های مختلف بازرسی قرار دارد.
وی بر دقت کارکنان در رعایت مقررات فنی و اصول ایمنی جایگاه های سوخت مایع و گاز طبیعی تاکید کرد و از آنان خواست تا با پایش شرایط ارایه خدمات جانبی، تأمین امکانات رفاهی ضروری مسافران، تجهیز نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی، جایگاه داران را به میزبانی هرچه بهتر و رفع نارسایی های احتمالی تشویق کنند.
مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان افزود: شرایط مطلوب در جایگاه‌های سوخت این استان برای خدمات دهی به مسافران فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، 108باب جایگاه عرضه سوخت در همدان فعال است که از این تعداد 22 باب 2 منظوره شامل سی ان جی و فرآورده مایع و 22 باب تک منظوره شامل گاز طبیعی فشرده هستند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.