سرهنگ سعید اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: این سانحه که روز گذشته رخ داد موجب شد 2 عضو این خانواه شامل پدر و یک کودک 9 ماه جان خود را از دست بدهند و مادر این خانواده به مرکز درمانی منتقل شد.
وی توضیح داد: راننده یک دستگاه سواری پیکان اقدام به سبقت از کامیون می کند که در هنگام سبقت برای باز کردن راه خودروهای عبوری، به سرعت در لاین کند رو قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در این حین با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی، از دهانه پل سقوط می کند.
جانشین پلیس راه استان همدان ادامه داد: راننده کامیون برای برخورد نکردن با این وسیله نقلیه، خودرو را به سمت دیگری هدایت کرده و در این هنگام به شدت با نیوجرسی برخورد می کند.
سرهنگ اسماعیلی افزود: نیوجرسی یک تن و 200 کیلوگرم که بر روی آن فلزی به سنگینی تیرآهن 18 قرار دارد نیز از پل به پائین سقوط کرده و بر روی صندوق عقب پیکان می افتد.
وی ادامه داد: در این هنگام پیکان که مجهز به کپسول سی.ان.جی بود منفجر می شود و در این سانحه 2 تن فوت و یک فرد دیگر به شدت در آتش می سوزد.
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: در سانحه دیگری یک دستگاه پژو با چهار سرنشین زن از سمت همدان به تهران در حال حرکت بودند که این وسیله نقلیه نیز از پل سقوط می کند.
سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: یک سرنشین این وسیله نقلیه بر اثر سقوط خودرو از پل جان خود را از دست می دهد و سه تن دیگر به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل می شوند.
وی تاکید کرد: علت اصلی بروز این سانحه رانندگی بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پژو بوده است.
به گزارش ایرنا، 120 تیم پلیس راه علاوه بر تیم های پیاده اعزامی از مرکز آموزشی ناجا و تیم های کمکی از انتظامی استان همدان، در طرح نوروزی مشارکت دارند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.