حبیب الله معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان افزود: 50 دستگاه آمبولانس بنز پیشرفته با 150 میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم به ناوگان اورژانس این استان افزوده شد.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 40 دستگاه آمبولانس جدید نیز تا پایان سال 97 به چرخه حمل و نقلی اورژانس همدان افزوده می شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: خودروهای جدید بر خلاف خودروهای قدیمی مجهز به تجهیزات پزشکی به ارزش 500 میلیون ریال است.
معصومی ادامه داد: استاندارد بهره گیری از خودروی آمبولانس در دیگر کشورها پنج سال است ولی این رقم در ایران تا 10 سال می رسد.
وی اضافه کرد: برخی خودروها به علت رسیدگی و نحوه نگهداری نامناسب پس از گذشت 6 تا هفت سال از چرخه حمل و نقلی خارج می شوند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان تاکید کرد: برخی از خودروهای قدیمی به علت نقص فنی چند روزی در تعمیرگاه می مانند در حالیکه این رویه نه تنها موجب کندی در ماموریت ها بلکه هزینه هایی را به اورژانس تحمیل می کند.
معصومی تاکید کرد: ماموریت های اورژانس تعطیل بردار نیست بنابراین باید همواره خودروهای موجود آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را داشته باشند.
55 پایگاه امدادی اورژانس، 400 نیروی انسانی، چندین دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در طرح نوروزی 97 مشارکت دارند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.