سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در آیین آغازین طرح نوروزی پلیس بیان کرد: همدان جایگاه 22 کشور در مجموع سوانح رانندگی دارد.
وی افزود: با در نظر گرفتن میانگین تصادف فوتی که به ازای هر 100 هزار نفر محاسبه می شود این آمار بالا بوده و هشدار جدی برای مسئولان است.
وی اضافه کرد: همچنین همدان رتبه 17 سوانح منجر به جرح و مصدومیت را دارد با این وجود مجموع سوانح خسارتی و جرحی روند نزولی داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: سوانح فوتی همدان در سال جاری با تلاش، همگامی و همسویی نهادهای مسئول با پلیس، 2 درصد کاهش داشته است این درحالیست که میزان تردد از جاده های این استان با رشد 37 درصدی مواجه بوده است.
سردار کامرانی صالح، شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع آنها به همراه نصب دوربین های ثبت تخلف را از جمله اقدامات پیشگیرانه موثر در کاهش آمار فوتی دانست.
وی تاکید کرد: باید مسئولان و متولیان حوزه ترافیکی با ورود به سال جدید راهکارهای موثر در کاهش سوانح فوتی، جرحی و خسارتی را بررسی کرده و آنها را عملیاتی کنند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: طرح نوروزی پلیس همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و 6 هزار نفر در این طرح مشارکت دارند.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: 90 ایستگاه پلیس با 500 نیروی گشتی، موتوری انتظامی و ترافیکی با آغاز طرح نوروزی راه اندازی شده و در کنار دیگر نهادها به مردم خدمات می دهند.
وی افزود: شعار نوروز 97 نیروی انتظامی ' نشاط بهاری با نظم و انضباط' است و امید می رود نوروزی بدون حادثه را پشت سر بگذاریم.
طرح نوروزی پلیس با حضور نهادهای امدادی و انتظامی از امروز 24 اسفند آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.