موسی رسولی روز دوشنبه در آیین آماده باش همیاران پلیس برای نوروز 97 افزود: یکی از تکالیف شهرداری ها ایمن سازی معابر درون شهری است که در این راستا از آغاز سال تحصیلی جاری معابر مجاور مدارس و آموزشکده ها ایمن سازی شدند.
وی اضافه کرد: ایمن سازی شامل نصب علایم و تابلوهای هشدار دهنده و بازدارنده، خط کشی معابر و کف نوشته برای حفظ سلامتی دانش آموزان است.
معاون امور زیربنایی شهرداری همدان گفت: علاوه بر این نصب دوربین های ثبت تخلف و نظارت تصویری در اولویت شهرداری است و در این راستا 35 دستگاه دوربین در شهر همدان نصب شده است.
رسولی ادامه داد: 90 تصویر از معابر مختلف شهری از طریق دوربین نظارت تصویری در اختیار پلیس قرار می گیرد تا از این طریق رانندگان متخلف را اعمال قانون کنند.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: دوربین های ثبت تخلف برای کاهش تخلفات ساکن و برخورد با سرعت غیرمجاز است.
وی از شهروندان خواست تا کنترل معابر درون شهری از طریق دوربین های ثبت تخلف و اعمال قانون از این طریق را به بستگان و دوستان هشدار دهند.
رئیس اداره فرهنگ و هنری اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز گفت: هدف از برگزاری این همایش انتقال مطالب مطرح شده در این نشست توسط دانش آموزان به عنوان سفیر فرهنگی به دوستان، همکلاسی ها و اعضای خانواده است.
علی بهاری افزود: دانش آموزان جایگاه و نقش ویژه ای به عنوان یک سفیر فرهنگی در بالا بردن ایمنی و کاهش سوانح رانندگی دارند.
وی اضافه کرد: این طیف باید در چهارشنبه آخر سال نیز به نحوی عمل کنند تا شایستگی خود را به عنوان یک سفیر فرهنگی و اجتماعی جامه عمل بپوشانند.
200 هزار همیار پلیس با راهنمایی و رانندگی همدان همکاری دارند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.