رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز پنجشنبه در این آئین گفت: برگزاری این مراسم از چهار سال پیش با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز شهید و با عنوان کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.
سید حبیب الله موسوی بهار ادامه داد: همدان در چهارمین سال برگزاری این برنامه، میزبانی کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت را بر عهده گرفت.
وی بیان کرد: در این آیین از خانواده 66 شهید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 17 شهید دانشگاه علوم پزشکی همدان و 14 شهید مدافع حرم همدان تجلیل می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین در این آیین خانواده یک شهید گمنام که پس از گذشت چند سال هویت آن شناسایی شده و در یادمان شهدای همدان مدفون است و خانواده شهید علمدار ، مشاور امور ایثارگران دانشگاه مازندران تجلیل می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز صبح نیز با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید 'میلاد مصطفوی' دیدار و از مرکز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر نیز بازدید کرد.
حضور در چهارمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از دیگر برنامه های این سفر است.
1181/7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.