به گزارش ایرنا، رضوان سلماسی روز سه شنبه در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: شهرداری همدان سهم بسزایی در توسعه ورزش در بخش های مختلف قهرمانی، همگانی و محلات دارد و از این رو می طلبد تا از بودجه مناسب برخوردار شود.
وی با تاکید بر جایگاه ورزش در رویکرد شورای پنجم گفت: با توجه به اینکه ورزش در راستای سلامت جامعه به عنوان یک اصل مطرح است، برهمین اساس مدیران مناطق و سازمان های شهرداری همدان باید برای ورزش و سلامت کارکنان اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اساسنامه تشکیل باشگاه این سازمان فرهنگی در حال پیگیری است، اضافه کرد: این اساسنامه در صورت تایید و همچنین در راستای تقویت امور ورزشی بکار گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود معاونت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برای سال آینده و به صورت ماهیانه برای پرسنل شهرداری برنامه های ورزشی در نظر بگیرد.
سلماسی هم چنین با تاکید بر ترویج برنامه های فرهنگی در سطح شهر همدان گفت: در برنامه‌ریزی های فرهنگی انتظار می ‌رود همراه با نیازسنجی‌ها و اولویت‌بندی‌ها، توجه ویژه ای به افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان صورت بگیرد چراکه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می ‌شود.
هم اکنون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان بیش از چهار هزار ورزشکار را به صورت سازمان یافته اعم از کارکنان و محلات را زیر پوشش دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.