به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پژمان قویمی یادآوری کرد: چندی پیش انواع سکه‌ و اسکناس، تمبر، انگشتر قدیمی، لیوان و ظروف قدیمی به ارزش حدود سه میلیارد ریال از یک منزل مسکونی به سرقت رفت.
وی اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده، تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارق ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران واحد تجسس کلانتری 13 عین القضات، در خیابان اکباتان به فردی که در حال فروش تعدادی انگشتر قدیمی بود مشکوک شده و او را بازداشت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: در بازجویی های پلیسی مشخص شد، فرد بازداشت شده همان سارق اشیای قدیمی است و متهم در بازجویی ها به این سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ قویمی گفت: با هماهنگی های قضایی، منزل متهم بازرسی و اشیای سرقت شده کشف و ضبط شد.

**توصیه های پلیس درباره مفقود شدن پلاک خودرو
فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از شهروندان خواست: در صورت مفقود شدن یک یا هر 2 پلاک خودرو موضوع را به پلیس گزارش دهند تا جلوی جرائم و سوء استفاده‌های احتمالی گرفته شود.
وی مثال زد: به تازگی عوامل کلانتری 12 ، متهمی را که با استفاده از پلاک سرقتی اقدام به سرقت می کرد شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ قویمی توضیح داد: ماموران گشت انتظامی کلانتری 12شهرک مدرس ، در حین گشت زنی به یک خودروی سواری پژو 405 که در یکی از خیابان های فرعی شهرک مدرس متوقف بوده مشکوک و برای بررسی به آن نزدیک شدند.
وی اضافه کرد: ماموران با رصد شماره پلاک خودرو متوجه شدند پلاک سرقتی است و راننده سواری پژو که متوجه حضور ماموران پلیس شده بود قصد فرار داشت که بازداشت شد.
وی ادامه داد: نتایج تحقیقات پلیسی گویای این بود که علاوه بر پلاک، خودروی سواری پژو نیز سرقتی است و مدتی قبل در شهرستان کرج به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو تعدادی پلاک متعلق به خودروهای دیگر کشف شد.
به گزارش ایرنا؛ نرخ سرقت در همدان در سال جاری روند نزولی داشته و طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی پلیس نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.
7526/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.