سعید شاهرخی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان اظهار کرد : در راستای بومی سازی منشور حقوق شهروندی، اقدامات خوبی در همدان انجام شده است.
وی تاکید کرد: در این سند وظایف هر دستگاه اجرایی ، برنامه های کوتاه میان و بلند مدت و طرح های عمرانی و خدماتی به تفکیک مشخص شده و این سند ملاک عمل برای سال 97 خواهد بود.
شاهرخی افزود: سند حقوق شهروندی در حوزه سلامت با هدف تقویت و ارتقای سلامت جامعه و نیز سند حقوق شهروندی در حوزه محیط زیست به منظور رفع چالش های زیست محیطی با کمک مردم از جمله مواردی است که ذیل سند جامع حقوق شهروندی استان همدان تعریف شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ادامه به اهمیت آموزش در تحقق حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: دوره های آموزشی متنوعی در مدارس با هدف فرهنگ سازی اجرا شده است.
شاهرخی همچنین به سیاست های دولت در واگذاری پست های مدیریتی به جوانان و بانوان اشاره کرد و گفت: 9 نفر از بانوان در پست های معاونت فرمانداران استان با حکم استاندار همدان منصوب می شوند.
وی همچنین به تبیین نقش و اهمیت سمن ها در تحقق اهداف دولت پرداخت و افزود: 400 سمن در سطح استان ساماندهی شده که تقویت آنها در دستور کار دولتمردان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین از مدیران و روسای دستگاه های اجرایی خواست : عملکرد مجموعه خود را با تمام قوا به مردم اطلاع رسانی کنند و برای اطلاع رسانی عملکرد دولت سکوت نکنند.
وی تاکید کرد: برخی نقاط ضعفی که طبیعی است آگاهانه و یا ناآگاهانه توسط برخی رسانه ها بزرگ نمایی می شود که منصفانه نیست.
شاهرخی به احیای 600 واحد تولیدی تعطیل استان همدان و باز گشت به چرخه تولید اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزشمند دولت کاری بی نظیر در تاریخ همدان بود.
گفتنی است؛ شورای اداری استان همدان امروز با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی برگزار شد.
مولاوردی امروز به همدان سفر کرده و حضور در شورای اداری استان و همایش' نقش حقوق شهروندی در توسعه گردشگری' از برنامه های سفر یک روزه اوست.
7527/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.