سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در یازدهمین شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان افزود: تعهد اشتغال استان همدان 19 هزار و 980 شغل در سال جاری است.
وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی می شود 30 هزار شغل در استان ایجاد شود افزود: در استان کاری واجب تر از توجه به نیازهای مردم وجود ندارد و آن هم توجه به معیشت، رفاه و اشتغال است.
وی تاکید کرد: همکاری همه دستگاه ها در ایجاد مشاغل بسیار اهمیت دارد تا با همکاری، در ایجاد اشتغال و توسعه استان پیش رویم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در ادامه در بازدید بیمارستان آتیه همدان نیز گفت: یکی از کارهای مهم ، محوری و مورد توجه دولت تدبیر و امید از ابتدای کار توجه به سلامت و بهداشت است که در مراکز تامین اجتماعی و مراکز درمانی دانشگاه ها کار بی نظیری شده و این توجه دولت، بی همتا است.
شاهرخی افزود: یکی از کارهای به یاد ماندنی دولت که خواست مردم بوده و آرامش را ایجاد می کند، طرح تحول نظام سلامت است.
وی ادامه داد: ضعف عمومی اطلاع رسانی از عملکردها وجود دارد که در این مسیر باید تورهایی برای خبرنگاران و کسانی که تریبون دارند، برای بازدید از این اقدامات گذاشته شود.
وی گفت: کارهای بی بدیلی در تمام حوزه ها انجام شده اما به صورت مطلوب و کامل اطلاع رسانی نشده است و اگر این کارها بیان شود، امید بسیاری در جامعه ایجاد می شود، نا امید کردن مردم برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: در حوزه اشتغال و درمان پیوست فرهنگی و اطلاع رسانی داشته باشید، اطلاع رسانی سرمایه گذاری است زیرا امید در مردم ایجاد و سرمایه اجتماعی ما حفظ می شود.
تعهد اشتغال استان همدان در سال جاری 19 هزار و 980 نفر است که تاکنون برای حدود 17 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.