به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان محمد رودباری افزود: افزایش سطح سرویس دهی، ایمن سازی، رنگ آمیزی سرعت گاه ها، نصب تابلوها، ‏علائم و چراغ ‏های چشمک‏‎ ‎زن، ترمیم گارد ریل‌ها، لکه گیری جزیی آسفالت ها و لایروبی دهانه پل ها در صورت بارندگی از جمله خدمات قبل از آغاز سفرهای اداره راهداری است.
وی بیان کرد: مسافران نوروزی با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای 141، اپلیکیشن 141 و سایت اطلاع رسانی راه ها کسب کنند.
وی ادامه داد: گردشگران نوروزی به نکات ایمنی و تابلوهای هشدار دهنده توجه و با دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.
گفتنی است پنج هزار و 300 کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که 2 هزار و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 85 کیلومتر آزادراه و 578 کیلومتر راه شریانی است.
همچنین 99.2 درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار است و 2.3 درصد کل راه‌های کشور در همدان بوده است.
همچنین 92 شرکت حمل و نقل کالا و 52 شرکت حمل مسافر در استان همدان فعال هستند و 19 هزار راننده در بخش حمل و نقل کالا و سه هزار نفر در بخش حمل و نقل مسافر فعال بوده که همگی دارای کارت هوشمند هستند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.