به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی به صورت فوق العاده روز دوشنبه سی ام بهمن ماه برای بررسی شکایت پنج بازیکن تیم والیبال باشگاه اتحاد جوان مریانج همدان مبنی بر دریافت مبالغ قراردادشان تشکیل و این رای امروز سه شنبه صادر شد.
بر اساس مستندات ارائه شده مسعود عابدیان، وحید صالحی ضمیر، مسعود ذوم پوش، علی امراالهی و احسان قلری به لحاظ عمل نکردن باشگاه به تعهدات مالی خود درخواست رسیدگی به کمیته انضباطی داده اند و اظهار داشته اند که باشگاه به تعهد خود عمل نکرده و ریالی پرداخت نشده است.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس بررسی مستندات رای نهایی را صادر کرد که به موجب این رای و مطابق اسناد و مدارک و نیز براساس ماده 8 آئین نامه سازمان لیگ باشگاه مکلف بوده تا پس از اتمام مسابقات با مربیان و بازیکنان تسویه حساب کند.
براساس این رای باشگاه اتحاد جوان ملزم به انجام تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و مربیان است و مستناد از آیه شریفه «اوفوا بالعقود» باشگاه مریانج به پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان به شرح زیر محکوم شد.
براساس رای صادره باشگاه اتحاد مریانج در مجموع محکوم به پرداخت یک میلیارد و 640 میلیون ریال در حق مسعود عابدیان، وحید صالحی ضمیر، مسعود ذوم پوش، علی امرالهی و احسان قلری شده است.
تیم اتحاد مریانج در لیگ دسته اول فصل 95 شرکت داشت که موفق به صعود نشد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.