به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان همدان روز سه شنبه با حضور محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی پور همدان برگزار شد.
در این مجمع هادی تیپ با کسب 13 رای از 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات بدمینتون استان همدان انتخاب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع گفت: بدمینتون همدان از جایگاه ارزنده ای در کشور برخوردار است و انتظار داریم وضعیت این ورزش به مراتب بهتر از قبل شود.
رسول منعم افزود: انتظار داریم این رشته ورزشی در سطح جامعه نسبت به استعدادیابی و پرورش نخبه ها برنامه ریزی کند.
وی بیان کرد: هیات های ورزشی پویا و فعال در قهرمان پروری از حمایت ویژه دستگاه ورزش برخوردار هستند و امیدواریم هیات بدمینتون نیز به روند رشد سابق خود بازگردد.
منعم افزود: در همین راستا 34 ورزشکار مستعد در رشته های مختلف برای حضور در مسابقات آسیایی شناسایی و هم اینک مورد حمایت قرار دارند.
وی افزود: دستگاه ورزش و جوانان همدان در 2 سال اخیر دستاوردهای مطلوبی در ورزش قهرمانی، همگانی و امور جوانان کسب کرده به گونه‌ ای که ضمن افزایش مدال‌ آوری‌ های قهرمانی، در توسعه زیرساخت‌ ها، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد امید و نشاط در بین جوانان موفق عملکردی موفق داشته است.
هم اینک 500 ورزشکار همدانی در رشته بدمینتون فعالیت دارند.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.