به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار کرد: نیاز است تمامی حوزه های جامعه کمک کنند تا این طرح بزرگ ادامه یابد و متوقف نشود.
وی با بیان اینکه از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 500 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در این راستا بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان تجهیز شده و این مراکز به عنوان قطب بهداشتی و درمان در جنوب استان در حال فعالیت است.
وی ادامه داد: افزون بر این از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت 330 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون بیش از 30 طرح بهداشتی و درمانی افتتاح شده است.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه به همت دولت تدبیر و امید انقلابی در حوزه سلامت کشور ایجاد شد که در چند دهه انقلاب بی سابقه بود، بیان کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به حوزه سلامت مردم، دولت و وزارت بهداشت و درمان این وظیفه سنگین را به خوبی انجام داد.
رضایی با تقدیر از نحوه ارایه خدمات در بیمارستان دکتر غرضی ملایر و اجرای هتلینگ در این بیمارستان در کنار سایر بیمارستان های این شهر افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور شاهد اعتماد و مراجعه بیشتر مردم به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز گفت: در حال حاضر در بیمارستان های تامین اجتماعی استان امکاناتی را فراهم کرده ایم تا بیمار مجبور نباشد برای دریافت خدمات از بیمارستان خارج شود.
علیرضا صفری با بیان اینکه بیمارستان های تامین اجتماعی استان و شهرستان ملایر از نظر تجهیزات پزشکی مشکلی ندارند و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم، افزود: این طرح موفقیت بزرگی از سوی دولت تدبیر و امید به شمار می رود که توانسته خدمات بسیار مناسبی را به مردم ارایه کند.
وی با اشاره به اجرای هتلینگ بیمارستان های آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر بیان کرد: تاکنون برای اجرای هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر 23 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
صفری با تقدیر از حمایت های بی دریغ فرماندار ویژه ملایر در حوزه بهداشت و درمان ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت انبار دارویی بیمارستان دکتر غرضی ملایر مناسب نبود، ساخت انبار جدید آغاز شد و آماده بهره برداری است.
وی اظهار کرد: در نظرسنجی و ارزیابی که توسط سازمان تامین اجتماعی از میزان رضایت مندی مردم انجام شد، استان همدان رتبه بسیار خوبی را کسب کرد اما به این سطح راضی نیستیم و باید برای ارتقای این رضایت مندی فعالیت خود را گسترش دهیم.
به گزارش ایرنا، استان همدان دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی آتیه و غرضی است و 2 بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر و یک بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی در شهرستان ملایر مشغول ارایه خدمات به مردم است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی افزون بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روز از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.