در این بیانیه که روز پنجشنبه یک نسخه از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: با آغاز دولت یازدهم تدبیر و امید، در استان همدان متاسفانه باشگاه پاس با مشکلات زیادی از جمله بدهی های میلیاردی به مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل در داخل و خارج از کشور مواجه بود که حاصل مدیریت ضعیف و نبود نظارت از زمان آمدن این باشگاه به همدان تا ابتدای دولت یازدهم است.
این بیانیه می افزاید: در چندین مرحله بدهی های میلیاردی این باشگاه با پیگیری رئیس هیات مدیره باشگاه پرداخت شد و سعی بر این بود که این تیم مشکل مالی نداشته باشد و در شکایات علیه این باشگاه نیز اجازه داده نشد که امتیازی کسر و یا محرومیت سنگینی برای باشگاه لحاظ شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این مدت سعی شد که در کار فنی و مدیریتی باشگاه دخالت های غیرمعمول از بیرون صورت نگیرد و اختیار تام و کامل به کادر مدیریتی و فنی تیم داده شد و شرایط لازم برای برنامه ریزی و حضور تیم در مسابقات فراهم شود.
این بیانیه می افزاید: واقعیت این است از هیات مدیره تا اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بیشترین توجه و حمایت را از این تیم داشته و از چند زمین چمن تا رستوران و خوابگاه و استخر برای این تیم مهیا شد اما برخی اشتباهات سبب سقوط پاس به لیگ سه شد که مهمترین آن بی تدبیری کادر فنی و ضعف بازیکنان بود و رئیس هیات فوتبال استان نیز این موضوع را تایید کردند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در سال جاری برای حل مشکلات این باشگاه حتی با رئیس فدراسیون فوتبال چندین جلسه نشست برگزار شد و چندین بار از جرائم این باشگاه اعم از کسر امتیاز و جرائم مالی نیز جلوگیری شد.
این بیانیه می افزاید: ورزش فوتبال به شکل معمول با فراز و فرودهایی همراه است و بسیاری از گلایه هواداران باشگاه که برخلاف بعضی افراد، فقط به فکر منافع استان هستند و همیشه بدون چشمداشت در کنار باشگاه بودند، قابل احترام است و سعی می شود که در جهت حل این مشکلات چاره اندیشی شود.
تیم فوتبال پاس همدان یکی از تیم های ریشه دار و پرافتخار فوتبال ایران با سابقه پنج قهرمانی در لیگ کشور و قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا، با شکست 2 بر صفر مقابل شهرداری بم به دسته سوم سقوط کرد.
تیم فوتبال پاس در سال 88 با تصمیم دولت قبل از تهران به همدان منتقل شده بود
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.