به گزارش ایرنا، استاندار همدان روز چهارشنبه با حضور در سازمان صدا و سیمای کشور تفاهم نامه برگزاری نخستین جشنواره ملی انیمیشن ایران به میزبانی همدان را امضا کرد.
استاندار همدان در این آیین با اشاره به برگزیده شدن همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، گفت: همدان علاوه بر جاذبه های گردشگری که شهرت جهانی دارد، در بخش فعالیت های فرهنگی کودک و نوجوان نیز در کشور پیشتاز است.
محمد ناصر نیکبخت خاطرنشان کرد: جشنواره ملی انیمیشن دستاوردی بزرگ برای همدان و کشور محسوب می شود و این استان با توجه به ظرفیت ها غنی در حوزه های فرهنگی و هنری می تواند میزبان بسیاری از رویدادهای بزرگ ملی باشد.

** جشنواره انیمیشن نوید بخش توسعه فرهنگی همدان
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما نیز در این آیین به قابلیت های همدان در عرصه رسانه و گردشگری اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره انیمیشن نوید بخش توسعه بیشتر برای این استان است.
علی دارابی، برگزاری جشنواره ملی انیمیشن به میزبانی همدان را فرصت خوبی برای مرکزیت همدان در جشنواره های بزرگتر دانست.
در این آیین پوستر ویژه این جشنواره نیز رونمایی شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس زمانبندی اعلام شده، جشنواره ملی انیمیشن اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
همدان سابقه میزبانی چندین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان و جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را در کارنامه فرهنگی خود ثبت کرده است.
توسعه برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت کودکان و نوجوانان یکی از اهداف و برنامه های اصلی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان است و تاکنون دستاوردهای بسیاری در این عرصه داشته است.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.