محمودرضا عراقی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان همدان با بیان اینکه طرح های تفصیلی و جامع مجدد بازنگری شده و ایجاد کنار گذر در این طرح ها حذف می شود اضافه کرد: ایجاد کنارگذر موجب مختل شدن اقتصاد برخی از شهرها شده چون با هدایت خودروها به سمت کنارگذر این مناطق به فراموشی سپرده شدند.
وی اظهار کرد: حذف کنار گذر به معنای جلوگیری از احداث کمربندی نیست بلکه ایجاد کمربندی برای پیشگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر ضروری است.
معاون استاندار همدان گفت: ماهیت تشکیل شورای هماهنگی ترافیک بیان مشکلات و ابهامات و استفاده از خرد جمعی برای رفع آنها است.
عراقی افزود: با وجود آغاز کاری که قرنها تعطیل بوده شاهد نقدهای گسترده هستیم در حالیکه تکمیل و نهایی کردن یک طرح، نیازمند زمان است.
وی تاکید کرد: مصوبات شورای ترافیک بر روی کاغد نماند بلکه باید تمامی نهادهای عضو در این کارگروه مصوبات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند.
معاون استاندار همدان اضافه کرد: اعتبارات ماده 23 در سالهای 95 و 96 تنها برای نصب دوربین هزینه شده است در حالیکه پیشتر محل هزینه کرد این اعتبار اختیاری بود.
عراقی افزود: میزان تخصیص از محل ماده 23 اندک بوده که علت آن نوسان قیمت نفت، کاهش قیمت حامل های انرژی و بدهکاری ناشی از بالا بودن شمار طرح های بلاتکلیف به جا مانده از گذشته است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش وسایل نقلیه و بی رغبتی افراد به استفاده از حمل و نقل عمومی باید نسبت به توسعه راه ها تلاش کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: شهرداری همدان ویترین خدمتگزاری به مردم است و تاکنون در حوزه ترافیکی فعالیت های خوبی انجام داده است.
عراقی تاکید کرد: حفظ جان انسان ها مهمترین دغدغه مسئولان است و برای رفع این دغدغه باید تلاش کرد در غیر اینصورت باید پاسخگو بود.
وی از مسئولان خواست با توجه به دشواری و سختی کار و زمان بر بودن اجرای طرح های ترافیکی، اقدام به محکوم کردن و زیر سوال بردن خدمات یکدیگر نکنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان تاکید کرد: اگر انجام مصوبه و صورتجلسه ای بر زمین مانده باید علت و چرایی اجرایی نشدن آن بررسی شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.