سرهنگ اسماعیل جمشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 18:30 عصر دیروز چند فرد با علم به اینکه فرد مورد هدفشان تنها در مغازه حضور دارد، به مصالح فروشی مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: این افراد برای جلوگیری از شناسایی اقدام به استفاده از کلاه و نقاب کرده و با بیش از 10 ضربه چاقو ، مصالح فروش را به قتل می رسانند.
وی ادامه داد: یک ساعت پس از این اتفاق، خانواده فرد مقتول که منتظرش بودند، نگران شده و به محل کار مقتول مراجعه می کنند، اما با جسد خون آلود وی مواجه می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اظهارکرد: پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، عوامل انتظامی در محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه صورت گرفت.
سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: شواهد و مستندات گویای این است که ضاربان به قصد سرقت اقدام به قتل نکردند بلکه آنها با برنامه ریزی قبلی و با هدف انتقام گیری به علت اختلافات قبلی اقدام به این کار کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در این باره گفت: عوامل و مسببان این قتل متواری هستند با این وجود به علت اشرافیت اطلاعاتی پلیس و سرنخ های موجود نمی توانند از دست پلیس فرار کنند.
سرهنگ رضا زارعی با بیان اینکه مقتول حدود 35 سال سن دارد، افزود: با توجه به فعالیت کارآگاهان زبده در پلیس آگاهی، درصد بالایی از قتل ها منجر به کشف شده است و به زودی این پرونده هم مختومه می شود.

***مرگ مرد معتاد در همدان
رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: یک مرد 48 ساله معتاد روز گذشته در منزل شخصی در شهر همدان جان باخت.
سرهنگ رضا زارعی اظهار کرد: صبح شنبه هفته جاری خبری مبنی بر مرگ یک مرد میانسال به پلیس آگاهی اطلاع رسانی شد و عوامل دایره جنائی پلیس در محل حاضر شدند و مشخص شد مردی حدود 48 سال در منزل شخصی جان باخته است.
وی بیان کرد: بررسی های اولیه پلیس گویای این است که این مرد به علت سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: با این وجود تحقیقات فنی پلیس برای بررسی علت تامه مرگ ادامه دارد و جسد این فرد تحویل پزشکی قانونی شده است.
سرهنگ زارعی افزود: این فرد سرپرست خانواده بوده و مرگ آن از طریق اعضای خانواده به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.