به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، علی قدیمی افزود: مشترکان می‌توانند از طریق 'شناسه قبض' و 'رمز رایانه' مندرج در صورتحساب‌های آب‌بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شوند.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان افزود: شرکت آب و فاضلاب همدان در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به ارائه برخی از خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی کرده است.
وی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، مشاهده سوابق، امکان پرداخت برخط (آنلاین) صورتحساب، صورتحساب میان دوره، تغییر مشخصات، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورتحساب را از جمله خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی برشمرد.
معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر کاربری انشعاب، تغییر واحد مسکونی، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه‌گیری، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع‌آوری یا ادغام انشعاب، پیشنهادات و انتقادات و بررسی شکایات از دیگر خدماتی است که مشترکان می‌توانند به صورت الکترونیکی از آن بهره‌مند شوند.
وی با تاکید بر اینکه از طریق سیستم الکترونیکی امکان پرداخت برخط قبض آب‌بها وجود دارد، گفت: مزیت پرداخت آب‌بها به نسبت پرداخت از طریق شناسه قبض و پرداخت این است که مبلغ پرداختی در همان لحظه پرداخت و به حساب مشترک منظور شده و از مانده بدهی مشترک کسر و تمامی این خدمات بدون دریافت کارمزد از مشترکان انجام می شود.
قدیمی اضافه کرد: سامانه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب همدان به آدرس .es.hww.ir راه‌اندازی و 22 خدمت شرکت آبفا در این سامانه ارائه می‌شود و هر مشترک می‌تواند از طریق 'شناسه قبض' و 'رمز رایانه' مندرج در صورتحساب‌های آب‌بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شود.
جمعیت شهری استان همدان یک میلیون و 97 هزار نفر است که 100 درصد آن زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند.
طول شبکه جمع آوری فاضلاب در استان همدان یک هزار و 377 کیلومتر و طول خطوط انتقال فاضلاب 59 کیلومتر است.
7523/2090
تنظیم: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.