به گزارش ایرنا رسول منعم روز دوشنبه در آیین معارفه معاون جدید توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: افزایش سهمیه ملی پوش و نیز مدال آوری در رشته های مختلف، مسیر ورزش همدان در میادین بین المللی است.
وی بیان داشت: امسال به نسبت سال های گذشته توانستیم از رشد بسیار خوبی در کسب مدال های بین المللی برخوردار باشیم و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 80 مدال رنگارنگ در این عرصه کسب کرده ایم.
منعم افزود: در گذشته مدال آوران بین المللی ورزش همدان در چند رشته مختصر بود اما اکنون مدال آوری ها در بیش از 20 رشته به دست آمده که نشان از سیاستگذاری و تدون برنامه اصولی در این بخش است.
وی با تاکید بر روند استعدادیابی و پرورش نخبه های ورزشی در رشته های مختلف گفت: توجه به استعدادهای ورزشی پشتوانه بسیار خوبی برای موفقیت ورزش استان در عرصه قهرمانی است.
منعم بیان کرد: هم اکنون مهمترین هدف دستگاه ورزش استان در عرصه قهرمانی معطوف به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است و با همین هدف کمیته استعدادهای حضور در المپیک آسیایی جاکارتا تشکیل شد.
وی یادآور شد: ورزش استان همدان گام های بسیار مهم و تاثیرگذاری در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور برداشته است و با برنامه ریزی منسجم ، هدفمند و استفاده از تجربه پیشکسوتان می تواند بیش از پیش به سطح واقعی واقعی خود در سطح ورزش کشور دست یابد.
در این مراسم عباس قهرمانی به عنوان سرپرست جدید معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های 27 ماهه علی ضمیری کامل معاون سابق این اداره کل قدردانی شد.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.