محمد کاظمی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم ملایر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این حضور پرشکوه ملت ایران پیام آشکاری برای دشمنان جمهوری اسلامی و نظام استکباری جهان است.
وی اضافه کرد: امسال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به کوری چشم دشمنان و نظام استکباری بی نظیرتر و پرشکوه تر بود.
وی افزود: شور، شعف و انگیزه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقویت شده بود و این برای دشمنان بویژه رئیس جمهوری آمریکا که خیال می کند ملت ایران دست از انقلاب و نظام خود کشیده اند، پیام آشکاری داشت.
کاظمی بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امسال حامل این پیام به دشمنان بود که ما همچنان ایستاده ایم و این افتخار است که پس از 40 سال از پیروزی انقلاب ملت ایران با حضور خود در صحنه، از آرمان های انقلاب و خون شهدا پاسداری کردند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با این حضور بدانند که باید دست از توطئه بردارند، گرچه خاصیت و ماهیت نظام های استکباری این است که با استقلال کشورها و آزادی طلبی آنان مخالف هستند.
کاظمی ابراز امیدواری کرد: با این حضور و مشارکت همیشه در صحنه مردم در عرصه های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن، توطئه ها و نقشه های دشمنان بار دیگر خنثی و نقش برآب خواهد شد.
وی از حضور حماسی مردم انقلابی ملایر در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: مردم ملایر بار دیگر پا به پای هموطنان خود در اقصی نقاط کشور، حماسه ای جاویدان خلق کردند و حضوری ماندگار رقم زدند.
کاظمی اظهار کرد: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با ارزش های انقلاب، آرمان های امام خمینی(ره)، فرامین رهبر معظم انقلاب و پاسخی قاطع به بدخواهان و دشمنان این آب و خاک بود.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.