به گزارش روز یکشنبه ایرنا، امروز با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از پیر و جوان، زن و مرد در صفوفی فشرده و با فریادی رسا، با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق کردند و دست در دست یکدیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.
مردم استان همدان هم ندا با مردم سایر استان ها با حضور معنادار و پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پاسخی محکم به یاوه گویی های دشمنان دادند و دستاوردها و ارزش های نظام اسلامی را پاس داشتند.
امروز در سی و نهمین بهار انقلاب، اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مسیر میدان امامزاده عبدالله(ره) همدان به سمت بلوار خواجه رشید و میدان بوعلی سینا را طی کردند و با حضور پرشور خود ندای وحدت و اتحاد سردادند.
مردم همدان پس از پیمودن مسیرهای از پیش تعیین شده با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین 'لبیک یا خامنه ای'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل' در میدان آرامگاه بوعلی سینا گردهم آمدند.
مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال به طور همزمان در بیش از 75 نقطه از استان همدان برگزار شد و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جمع شهروندان همدانی سخنرانی کرد.
اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در محل آرامگاه و قرائت قطعنامه از جمله برنامه های جانبی این راهپیمایی در همدان بود.
امسال راهپیمایی 22 بهمن در بیش از یک هزار شهرستان، بخش و شهر و چهار هزار روستای ایران اسلامی برگزار شد.
1181/2090
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.